Karosell gör nu även personliga grattiskort!

Idag har jag postat en liten beställning av ett personligt bröllopskort. Jag fick en lite förfrågan om jag kunde göra grattiskort och varför inte?! Så här blev det:



Jag tänkte att jag skulle börja ha kort också som komplement. Tyvärr är det svårt att hålla kostnaderna nere(material och frakt springer iväg) så ett personligt kort inkl. frakt och rosa kuvert kostar 100 kronor (lika mycket som en "vanlig" illustration). Då är dock kortet i format A5 så det är samma format som mina mindre illustrationer vilket gör att det ju går bra att rama in kortet utan att det ser för "pluttigt" ut.

Detaljbilder kommer här:






Vill du beställa ett grattiskort (eller något annat)?

Tveka inte att maila mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Martina

När får man se er, då?! :)

2011-09-22 @ 08:27:27
URL: http://bomaerkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0