...och nu har vi ett rosa kök..i alla fall till jul!

Köket blev rosa,  dock med reservationen att vi testar att ha det så här till jul, tycker vi att det är outhärdligt då så målar vi om det igen. Reaktionerna från familj och vänner har varit varierande, vissa tycker det är gräsligt och andra tycker det blev fint. Själv måste jag säga att det beror lite på vad jag tycker, vissa dagar tycker jag att det bara är för mycket medan jag verkligen gillar det andra dagar. Jag lovade ju att visa en bild när det för ovanligthetens skull var fint och städat. Tyvärr verkar det aldrig bli fint och städat länge nog för att jag ska hinna fota...så nu kommer en bild med pyssel och mellanmålsrester istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0