...och hur blev den då?

Bilden i min lilla steg-för-steg guide var en present till en av mina favvobloggare nämligen http://enligtellen.blogspot.com/. Hon skriver inte bara medryckande som attan utan vågar vara privat och angelägen (till skillnad från undertecknad fegis som på sin höjd vågar visa ett halv barnrum och har en typ tio år gammal profilbild). Det är ju roligt om man kan ge något tillbaka till den ger mycket av sig själv tycker jag.

Här kommer den färdiga bilden på hennes fina familj!



Jag har testat lite med A4 format nu för att få ett litet annat luftigare resultat, denna bilden är i A4. (Det går lika bra att beställa A4 som A5 i det större formatet blir det dock inget färgat bakgrundspapper - främst av fraktskäl).

Närbilder:







Haha! Finn ett fel på sista bilden! Så går det när man har en halvdålig kamera som bara vill göra fina bilder ute...då får man en massa fauna med också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0