Shoppingäventyr

Var på panduro en sväng och de hade jättemycket rea på tyg! Roligt! Två fina fick det bli. Stora O ville ha det gula med cirkusmotiv (älskar hästar över allt annat) och lilla E ville ha bilar som vanligt och idag fick faktiskt trollen bestämma själva, jag är inte helt omöjlig. Sedan är frågan vad det ska bli av tyget? Köpte två meter av varje så jag har valmöjligheter...kanske gardin, kanske kuddar?






Jättesöta båda två! Min favorit är nog lilla Es tyg med bubblor.

Sedan hittade jag öronhängen som jag bara inte kunde gå förbi, jag har egentligen alldeles för mycket "krafssmycken" som jag varken hinner använda eller har något vidare bra sätt att förvara men jag är övertygad om att jag hade ångrat mig om jag lämnat dessa!



Kaniner, pumor (?), hjortar, ekorrar, rävar och ugglor, fantastiskt fina tycker jag!

Ha en trevlig lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0