Ett porträtt av en älskad vovve

Min lillasyster har världens sötaste lilla hårboll till hund och hon älskar honom över allt annat. Så efter mycket väntande och lite tjat fick hon till slut ett porträtt av honom (och för att det inte skulle bli alldeles för mycket hund för mig som är en kattmänniska så klämde jag dit syster yster och hennes man i samma tavla också).



Tavlan är STOOOR (1*1m) så det är svärt att få med hela på ett foto så det går att se ordentligt...



Närbild..



Modellen själv...söt som socker och nästan med för mycket personlighet !


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckesstillverkande och min vardag

Fin bild!

2011-09-02 @ 18:54:22
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Tack ännu en gång för Ozzys fina poträtt. Alla verkligen alla som kommer hem till oss, säger hur fin den tavlan är. Älskar dig PUSS

2011-09-05 @ 20:53:00
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0