Ett halvår fastforward

Inser att bloggtystnaden har varat i ett halvår, massor har hänt...

Jag har börjat jobba heltid igen, det kom lite som en chock, men jag har fått nytt kontor i världens finaste hus...



Jag har världens bästa kollegor som delar min passion för sötsaker...



Världens finaste ettåring har blivit världens finaste tvååring och firats med tårta...



...och trehjuling...



jag gjorde ballongvalv som jag alltid gör...



på förskolan har det sommarfestats....



och vi har varit på underbart bröllop...



vi var i pensionärernas sommarhem...



...och möhippade lite innan...med drinkblandareftermiddag (och bollywooddans men därifrån finns INGA bilder)



Jag har cyklat till jobbet nästan varje dag (och till och med börjat gilla det!)...

Både i fint väder...


 
...och i snöslask...



Vi har varit på en semester där vi mest satt i den skuggiga barnpoolen...(välbehövligt)



Jag har jobbat mer än någonsin och vi är tröttare än på länge så nu ser vi fram emot en underbar sommar!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Äntligen tillbaka Karolina! Jag har lyckats förtränga min dator som deporterades/lever i exil hos er. Jag hör av mig imorrn eller i veckan för förhandling om utlämning :)

//Linnea

2012-06-16 @ 23:31:41
URL: http://familjenvild.blogspot.se/
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Äntligen! Tack för ditt besök idag. Du måste ju blogga om ditt nya fantastiska loppisfyndade köksbord ju. Älskar dig PUSS

Svar: Kanske det, kanske det :)
Karosell - internets färggladaste blogg!

2012-06-25 @ 20:12:45
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0